vineri, 20 septembrie 2013

Pfff!

Buna,Stardoll1 " A inceput scoala..asa ca voi intra numai in weekend..:) Va multumesc din tot sufletul tuturor celor care m-au votat MSW Roamania semifinalist...dar...stiu ca nu am sanse la finale....... Vreau sa va spun ca imi pare rau pentru toti cei care nu au luat MSW ,insa s-au straduit foarte mult....Si a,da: si eu am muncit si chiar daca am nivelul mic si nu sunt royal......am incercat." Asta veti vedea daca o veti vizita pe Alexa_Angel,un subiect destuul de interesant in ultimele zile... Ea este semi-finalista din Romania dar din Trinidad!Repet,subiect interesant... Ma rog,eu personal o respect,are nivel mic si nu e royal.Aici merita aplauze. Dar,sa ne gandim : Toti o stim pe scumpa Clara_Clary,care a patit acelasi lucru,ii aparea ba ca e din Germania,ba ca e din Romania.Slava domnului ca a rezolvat faza asta si a ajuns semi-finala anul asta! Ma rog,revenind la subiect.Ce parere aveti?Va las mai jos o poza cu ea... ^^Believe

Un comentariu:

  1. Foarte frumoasa păpușea si superb site-ul ! Da , chiar merita MSW e tare dulcieca tipa ! Si eu am stardoll"

    RăspundețiȘtergere